Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone.
Artykuł SponsorowanyReklama

Jaki hosting będzie najlepszy dla PrestaShop?

Chcąc prowadzić sprzedaż internetową, musisz zadbać nie tylko o atrakcyjną szatę graficzną sklepu, lecz także o miejsce w sieci, w którym w bezpieczny sposób będą przechowywane wszystkie dane. Jaki hosting PrestaShop będzie najlepszy? Na który serwer się zdecydować? To dylematy, które czekają na każdego właściciela sklepu internetowego.

Hosting dla e-commerce – o czym pamiętać przy wyborze?

Od decyzji dotyczącej tego, jaki hosting zostanie wybrany dla sklepu internetowego, zależy między innymi szybkość jej działania. Platforma sprzedażowa powinna się przede wszystkim błyskawicznie ładować, w przeciwnym razie, współczynnik odrzuceń może znacznie wzrosnąć, a liczba konwersji, zamiast poszybować w górę, poleci na łeb i na szyję. Wybierając profesjonalny hosting PrestaShop, położysz pierwszą cegiełkę pod podwaliny stabilnego biznesu. Sprawnie działający serwer jest w przypadku sklepów internetowych nie mniej ważny, niż atrakcyjna szata graficzna serwisu czy łatwo zapadająca w pamięć nazwa domeny.

Różne pakiety – różne możliwości

Konkurencja na rynku firm hostingowych jest ogromna. Oferują one klientom zróżnicowane pakiety, dzięki czemu łatwiej jest dobrać konkretną usługę hostingową pod kątem indywidualnych potrzeb. Są wersje pakietów mini – sprawdzą się one w przypadku niewielkich sklepów internetowych. Są też opcje o wiele bardziej rozbudowane. Która z nich okaże się najlepsza? Tę decyzję musisz już podjąć samodzielnie.

Podpowiadamy, na jakie elementy pakietów zwrócić uwagę:

  • Ilość witryn – w zależności od tego, na jak obszerny pakiet hostingowy się zdecydujesz, tym większą liczbę stron będziesz mógł uruchomić. Hosting podstawowy to możliwość podpięcia na serwer jeden witryny. W opcji największej możesz na serwerze umieścić nawet 10 serwisów.

  • Limit transferu – to kolejny istotny aspekt, który trzeba wziąć pod uwagę, wybierając wielkość pakietu hostingowego. Transfer może być ograniczony do konkretnej wielkości (np. 250 B czy 500 GB) lub też może takiego limitu nie mieć (jest to opcja przypisana do droższych pakietów hostingowych).

  • Poczta e-mail – każdy serwer umożliwia stworzenie własnego adresu pocztowego, jednak w zależności od wielkości pakietu, różna będzie liczba kont.

Na jaki hosting się zdecydować?

Odpowiedź na takie pytanie może być tylko jedna – na najlepszy! Jedna co to oznacza? Zapewne, w każdym przypadku odpowiedź będzie nieco inna. Sporo w tym względzie zależy na przykład od wielkości sklepu. Im będzie on większy, im więcej produktów będzie wystawianych w sklepie, tym serwer, na którym będą przechowywane dane, musi mieć większą pojemność, a co za tym idzie, trzeba się wówczas zdecydować na droższy pakiet. Są jednak takie aspekty, które trzeba brać pod uwagę, niezależnie od wielkości sklepu. Chodzi między innymi o bezpieczeństwo przechowywanych danych. Absolutnym standardem w przypadku nie tylko banków czy firm pożyczkowych, lecz także i sklepów internetowych jest w dzisiejszych czasach wdrożenie dodatkowych zabezpieczeń. Chcąc zadbać o bezpieczeństwo użytkowników, warto zdecydować się na certyfikat bezpieczeństwa SSL.

ℹ️ ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Dodaj komentarz