Nadruki na odzież cieszą się tak dużą popularnością, że większość z nas posiada co najmniej jedno takie ubranie. Rozmaite typy takiej odzieży na ogromną skalę wykorzystują przedsiębiorstwa. Odpowiednio wykonane nadruki pozytywnie wpływają na prestiż firmy oraz pozwalają na lepszą organizację zadań wśród pracowników.
Sitodruk Kraków – czym powinien charakteryzować się dobrze wykonany nadruk firmowy?
- świetne oddanie kolorów
Nawet całkowity laik jest w stanie szybko rozpoznać nadruki, których jakość pozostawia wiele do życzenia. W takiej sytuacji przeważnie logo, napisy lub inne grafiki mają nieatrakcyjną, spłowiałą barwę. Czasem taki efekt jest zamierzony, ale przeważnie od nadruków oczekujemy zupełnie czegoś innego. Jeśli jednak projekt zakładał żywe, intensywne barwy, a koszulki z firmowym nadrukiem wyglądają smutno i nieatrakcyjnie, firma odpowiedzialna za to zadanie nie zrealizowała zaleceń klienta. Rzetelni usługodawcy są w stanie tak dobrać metodę, żeby rezultat prezentował się dokładnie tak, jak oczekiwał klient.
- brak widocznych detali
Tutaj sytuacja się powtarza, bo w niektórych projektach uwzględnia się rozmycia i inne efekty. O nieprawidłowo zrealizowanym zleceniu możemy mówić, gdy projekt był wypełniony różnorodnymi detalami, uatrakcyjniającymi grafikę, a końcowy efekt wygląda nieatrakcyjnie i ma niewiele wspólnego z naszym zamysłem.
- bezproblemowe pranie
Ubrania z własnym firmowym nadrukiem powinny przez długi czas wyglądać atrakcyjnie. Słabej jakości nadruk firmowy, wykonany przez nieprofesjonalną firmę z Krakowa dość szybko ulegnie zniszczeniu. Odzież, która wygląda w ten sposób, nie będzie reprezentować marki w należyty sposób. Koszulki z nadrukiem, oferowane w sklepie BHP KQS z Krakowa, wykonane są z pomocą nowoczesnych metod. W efekcie klienci przez dłuższy czas mogą cieszyć się atrakcyjnie wyglądającą odzieżą pracowniczą i gadżetami reklamowymi.
Zalety nadruków na odzież, czyli z czego wynika popularność tego rozwiązania
Główną zaletą odzieży z nadrukiem jest to, że brak tu jakichkolwiek ograniczeń. Przedsiębiorstwo może więc samodzielnie wybrać, co chce nadrukować. Taki unikalny przekaz może świetnie sprawdzać się w celach marketingowych. Rozwiązanie cieszy się tak dużą popularnością również ze względu na swoją uniwersalność. Sprawdzą się m.in. podczas takich wydarzeń, jak targi czy konferencje, wzmacniając rozpoznawalność naszej marki. W tym miejscu warto wspomnieć o tym, że dzięki różnorodnym metodom nanoszenia nadruku, można skutecznie wybrać taki sposób nadruku, który sprawdzi się najlepiej w konkretnym zleceniu.